22 Eki 2014

DART ÖDÜLÜ ALMAYAN KALDIMI?



Birçok blog ta okumuşsunuzdur belki fakat ödülün ne olduğunu bilmeyenler için açıklamış olayım amaç blogların birbirini tanıması keşfetmesi diyebilirim.

Bana bu ödülü hergün bloglarına uğramadan geçmediğim sevgili
ve
vermiş.İkisende çok teşekkür ediyorummm.

Ama bu ödülü almanın bazı kuralları var.
1. Ödülün fotoğrafını yayımlamak .
2. Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek.
3. 15 bloga bu ödülü dağıtmak.

Ben de bu ödülü 15 arkadaşıma veriyorum.


 SEVGİLER...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 yorum:

  1. Kalmadı, kalmadı:))))Tebrikler Gülşah'cığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pardon Gülşah'ım benim de ismimi yazmışsın sonradan farkettim çok teşekkürler:))))

      Sil
  2. teşekkürler cnm :) karşılıklı ödülleştik :)

    YanıtlaSil
  3. kızını benim için mıncırsanaaaaa bu hoş yazı için ceza :) verdim sanaaa işteeee :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bu cezaya kurban olurum ben evime bi gideyim ilk işim bu cezayı gerçekleştirmek :)

      Sil
  4. Ben kalmıştım ben de bugün aldım:) Senin de almış olduğunu görüyorum ama yine de okumayı sevdiğim bir blog olarak bir tane de ben vermek istiyorum. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh seni nasıl unuttuummmm bennn :( tesekkur ederim cnmmm

      Sil
  5. Canım çok teşekkür ederim. İlk ödülüm oldu merciiiii :)))

    YanıtlaSil
  6. Yeni gördüm yazını, yüreğine sağlık. Ödül için çook teşekkürler canım. Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. kutlarım ödül için.. tebrikler..

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe